wtorek, 28 marca 2017

Plastron Cestmira Koziska

Hej! 

Sezon, sezon i po sezonie. Nie będę pytać, jak go oceniacie przecież wszystko skończyło się wspaniale. Ukłony dla całej kadry, trenera, szkoleniowców i samego Kamila! :) Emocje były ogromne, dlatego chyba każdemu przyda się te kilka miesięcy odpoczynku.

Ja przychodzę dziś z plastronem, który już dawno trafić miał w moje ręce. Niestety jakoś się złożyło, że nie mogliśmy z Cestmirem złapać się podczas zawodów i ostatecznie przesłał mi swój numer startowy listownie. Ogromnie się cieszę, bo to już piąty w mojej kolekcji, którą mam zamiar w przyszłości na pewno powiększyć. 



Natalia :)


12 komentarzy:

  1. Hej, bardzo lubię twojego bloga, fajne, że jesteś :D
    Dodałam dawno twojego bloga do ulubionych ;)
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/03/11-luiza-zotkowska.html , mam nadzieję, że spodoba Ci się mój blog ;)
    Pozdrawiam i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/moim-marzeniem-jest-usyszec-hymn-polski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały plastron, gratuluję :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/04/103-vladimir-zografski.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej. Po pierwsze: gratuluję! Plastrony to świetne pamiątki, uwielbiam je dostawać! Akurat w moje ręce trafiają one bardzo rzadko, ale... Uwielbiam Twoją pokaźną kolekcję!Mam nadzieję, że uda ci się spotkać Cestmira. Dodajemy do polecanych? ;)
    Pozdrawiam :) http://morethanskijumping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutki ten plastron od Cestmira, gratuluję i powodzenia w powiększaniu kolekcji! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) zapraszam na nowy blog!
    https://anigrafy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem takie blog na pewno zainteresuje bardzo dużą liczbę osób.Jestem tego pewny na 100 procent nawet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję bardzo cennej kolekcji dla każdego fana skoków narciarskich i życzę, aby stale się powiększała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne gadżety sportowe można znaleźć w sklepach internetowych.
    Deskorolka na Sk-Sport

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno skorzystam z ostatniej strony podanej przez użytkownika Szymona.

    OdpowiedzUsuń
  11. ramoneski damskie27 grudnia 2020 11:08

    Moja żona miała ostatnio urodziny i musiałem jej kupić bardzo fajny prezent w sklepie internetowym ramoneski damskie .W tym sklepie wybór jest bardzo duży.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie ile osób wejdzie na ten blog. Mnie to bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń